jueves, 19 de marzo de 2009

Abuela

abuela (foto)
Fai un ano... un ano que non estás pero como si estiveras porque comigo viaxas todo o tempo. Hoxe non estou triste, estou contenta de reafirmarme no especial, singular e boa persoa que eras...que es...
Hoxe está un día precioso porque é o día que ti mereces como mínimo...
O que non podo evitar é botarte infinitamente de menos, gustaríame poder falar contigo para que me tranquilizaras, como sempre...gustaríame que viras que estou feliz, porque a miña felicidade sería a túa...gustaríame un beso teu...quérote

2 comentarios:

..:::anx:::.. dijo...

vaya jefaza con la cami : )
es q lxs abuelxs son lo más, se les quiere d una manera diferente.

pasade unha boa semana eviña, disfrutade do solete con esas pedazo de vistasss!!!!!!!!!!
milesdemillonesdebesoooosss

..:::anx:::.. dijo...

homeeeeeeee FOZ RULES NENA!! jaja
puesss el sábado iré para ahi supongo! tu vas a estar¿? salimos¿?¿? nos emborrachamosss¿?¿?¿? ambas cosassss¿?¿?¿?¿??
jaja
: )

iuuuuuuuuu!!!!!!!
MUAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKmuaaaakkKAMUAAAmmmMMAMAMAMmmuuuaaaaKKKKmmmuuUUaakkk