jueves, 19 de marzo de 2009

Abuela

abuela (foto)
Fai un ano... un ano que non estás pero como si estiveras porque comigo viaxas todo o tempo. Hoxe non estou triste, estou contenta de reafirmarme no especial, singular e boa persoa que eras...que es...
Hoxe está un día precioso porque é o día que ti mereces como mínimo...
O que non podo evitar é botarte infinitamente de menos, gustaríame poder falar contigo para que me tranquilizaras, como sempre...gustaríame que viras que estou feliz, porque a miña felicidade sería a túa...gustaríame un beso teu...quérote

2 comentarios:

Anónimo dijo...

vaya jefaza con la cami : )
es q lxs abuelxs son lo más, se les quiere d una manera diferente.

pasade unha boa semana eviña, disfrutade do solete con esas pedazo de vistasss!!!!!!!!!!
milesdemillonesdebesoooosss

Anónimo dijo...

homeeeeeeee FOZ RULES NENA!! jaja
puesss el sábado iré para ahi supongo! tu vas a estar¿? salimos¿?¿? nos emborrachamosss¿?¿?¿? ambas cosassss¿?¿?¿?¿??
jaja
: )

iuuuuuuuuu!!!!!!!
MUAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKmuaaaakkKAMUAAAmmmMMAMAMAMmmuuuaaaaKKKKmmmuuUUaakkk