sábado, 25 de abril de 2009

pequenos recordos de pequena

atando recordos (foto)

comer debaixo da parra
as chanclas de Pumuki
o bote de meu pai 
as ortigas
ir coller mazorcas de maíz
xogar ás canicas e tamén ás chapas
as gafas oscuras de miña abuela
a casa vella
a bici de cross negra de meu irmán (pintada por él)
o Tente de Rubén
as galiñas e os cochiños da cuadra
os primeiros libros que me traía meu pai cada domingo
as gominolas da "Casa María"
esperar dúas horas para facer a dixestión
mamá co pelo gris
as gafas de bucear
o mandilón do colexio
o desván da abuela Asunción
o mesmo circo cada ano
os negróns nas rodillas
recoller as patacas
papá cando volvía do mar
a tele de cornos encima da nevera
a biblioteca do Naútico vello
as cabanas  nos prados de herba seca
o Simca 1000 verde
a bolsa da compra da abuela
os días de camping cos veciños
a bandurria
o disfraz de bruxa
as merendas de nocilla
o abuelo facéndome o cabaliño
o meu can Dubhe
a raia ao medio
os batidos caseros que levaba á praia na miña bolsa de tela q poñía "mi merienda"
o mar de Foz
as historias de medo que inventábamos meu primo e eu
a primeira cinta de cassette
os ollos azuis do abuelo
ir coller moras
...
...
...

3 comentarios:

Anónimo dijo...

comparto algunos de tus recuerdos : )
y hoy estoy un poco melancólica eh, serían los danzantes que sacaron (otra vez) mi vena sensible jejjj

por cierto muy cierta tu teoría de los borrachos masocas nena, eche o que hai.............

hablamos estos días pequena
moitos moitos moitos
pero que moooooooiiiitos
bicazos de boas noites
(ou de bos dias)
MUA.

annaNever dijo...

como como...
tu teoría de los borrachos masocas¿¿???
a ver, pretendo los derecho de autor sobre la teoría¡!

no te puedo contar nada cotilla!
muaka...
...y me encantan tus recuerdos....

Anónimo dijo...

Encántame este post!!

Carla