martes, 26 de julio de 2011

Cousas que non cambiarán


Foto Minero, reportajes gráficos, 1966 (foto)

Esta foto paréceme brutal. Gústanme as fotografías de antes. De vez en cando collo os vellos albumes que teñen meus pais e míroos unha e outra vez, coñézoos de memoria.

Case 45 anos separan este retrato do momento presente. É toda unha vida. Unha vida de alegrías, de decepcións, de bos e malos momentos, de mozas, de festas e bailes, de fillos e netos, de traballo, moito traballo.
Os maiores sempre din que temos moita sorte, que todo o temos feito, que esta vida de agora non é como a de antes. Probablemente teñan razón ainda que eu en ningún momento entendín a vida como algo sinxelo. Efectivamente, a nosa realidade non é a mesma é moi distinta a aquela época pero estou segura que, en esencia, sempre haberá cousas que non cambiarán.

Simplemente unha cuestión que me ten moi intrigada: sendo o Foz dos anos 60 como era (fixádevos como era a estrada, ou máis ben o camiño) onde comprarían a roupa? de onde sacarían esas gabardinas? porque mira que ían impecables...

De esquerda a dereita: Tilano, Pedro de Marité, o Gorrión, o Paparuxo (meu pai), o Bolico, o Chirolo e o Tobaneco.

3 comentarios:

AnnaNever dijo...

genial!!!!
o paparuxo está ben guapo¡!!!
e porque o chirolo é igual que jose????
casualidades????

linda linda..
e la foto de la cesta me encanta!!
muaka,
queróte!

jalo dijo...

Impresionante! Encántame!

Darío dijo...

Genial foto, a verda que iban moi elegantes, seria en Katy Cris?